TAYANGAN SIDANG DUN 7 MEI VERSI UMNO @ MANJUNG

MAJLIS PERASMIAN SERENTAK PERSIDANGAN CAWANGAN-CAWANGAN UMNO BAHAGIAN LUMUT di Dewan Merdeka, MPM, jam 9.00 pagi.


CID, SB dan pak polisi berjaya menyelamatkan dari kehadiran KASUT RAKYAT ke muka Zambry.



Renungan tajam pak polisi ke arah OM


CID yang memegang video cam sedang ikut pergerakkan OM. OM bukan bodoh nak campak kasut kat muka zambry dalam perhimpunan UMNO.



Yang kalah Parlimen ditangan Dato' Seri Nizar pun hadir. Perhati betul2, ada mata-mata yang merenung OM.



Banner yang digantung pintu masuk dewan Merdeka, MPM


Kepulangan Dato' Zambry selepas perasmian, salam jgn tak salam.


CID yang bertugas merakam segala pergerakan orang ramai tapi sayangnya tidak pula menghalang tayangan sidang DUN 7 Mei. Jika PR yang menayangnya ia menyalahi undang2, tapi UMNO lakukan tiada tindakan sewajarnya.



Ruang makan yang disediakan, OM antara orang paling awal memulakan makan. Kita makan dulu....


OM : Rakaman suara dari luar dewan disebalik pintu 'Ucapan Perasmian' yang menghentam Dato' Seri Nizar dan Pakatan Rakyat serta rakaman suara tayangan sidang dun 7 mei akan diterbitkan secepat mungkin. Ini kerana rakaman suara tidak dapat di 'loading' atas sebab yang tidak diketahui. OM sedang 'counter', Insyaallah. Bagaimanapun, rakaman suara tayangan tidak jelas, ini kerana mungkin sudah diedit dan rakaman OM hanya dr pintu luar (nak masuk depa tak bagi), malah risik OM yg ada di dalam dewan mengesahkan memang ada tayangan itu. Jadi terbukti mereka dihalalkan dan tujuan OM ke sana untuk memastikannya, ternyata benar tayangan mereka tidak dihalang oleh pihak Polis walaupun ada anggotanya yang bertugas ketika itu. Malah setiap kali OM snap gambar SB, depa duk tgk kamera OM, lantak pi la.......




2 comments:

zambebiri said...

baik2 om,makanan tu dh kena mandram kuil pangkoq..om slm matma zambebiri?dia br lepeh melawat mangsa selsema babi najibbi kt ipoh,jgn bjangkit ngan om udahle...

Otai Manjung MAN PARKOS said...

ye ke? kene check spital la mcm ni. tapi rasenya taklut kut kat OM sbb OM pakai topeng PR. lagipun, pekerja caterer byk anak buah OM, sblm mkn OM dah teui depa, pilihan raya nanti pangkah PAS. semua duk seronok tgk gelagat OM yg lapor tak sabor tunggu makan, mana tidaknya OM pulak yg beria suruh org mkn dulu..baru OM follow kut belakang, nasib Pak Cat termkn hasutan OM suruh mkn dulu takyah tunggu zambry keluar nanti perut masuk angin..padahal OM dah berangin..!?!

My POST