OTAI MANJUNG's ITALIAN FRIENDS - BON JOR NO!!

Italian Job : Gua dengan Specialist Calzoni dari Italy bekerjasama semasa Projek AE MARINE ke atas UPGRADING APS KD MAHAMIRU & KD LEDANG (MCMV) TLDM 2006 -2008.

Angleo Luciano, Duda anak 1 bercuti di Pulau Ko Sa Mui, Thailand. Kini beliau berhenti bekerja dengan Calzoni dan membuka Syarikat di Kuala Lumpur, Malaysia. Angelo telah membeli sebuah lot kondominium di Bangsar. Kerap berulang ke Italy atas urusan kerja dan masih berhubung dengan gua atas urusan peribadi dan kerja.


Alex Orsi, belum kahwin, sebaya gua. Pakar elektronik dan elektrikal di Calzoni Italy. Kini, menetap di Italy dan masih berhubung dengan gua bertanya khabar dan hal kerja.
Mereka ini adalah peminat superbike dan memiliki Superbike berjenama YAMAHA buatan Jepun dan tidak kepada DUCATI atau APRILIA buatan negara mereka. Katanya, bab superbike, buatan Jepun lebih comfort dan memenuhi spesifikasi yang mereka perlu. Jatuh sekali, beli baru.......hmmmm. Apapun, suasana Manjung lebih menarik dari kehidupan mereka di Bologna Italy. Secara tidak langsung mereka membantu ekonomi daerah Manjung.

OM : Tunggu kad jemputan kahwin Alex. Pertama kali gua ke F1 Sepang yang ditaja AE MARINE atas permintaan mereka sebagai peminat F1. Apapun, satu kepala.......layan.

No comments:

My POST