RAYUAN RAKYAT DIKETEPIKAN LAGI (KEMPEN SIRI 6)

OM telah membicarakan di kempen siri 5 bahawasanya UMNO akan membuat perkara yang akan memalukan diri mereka lagi setelah di malukan pada 7 Mei dan 11 Mei lalu. Tatkala, KULI dari Gua Musang bersetuju dibubarkan DUN Perak, Tun M yang mengganggap BN Perak terlalu gopoh bertindak mengambil alih kuasa dan Najib yang mewar-warkan SATU Malaysia, namun tindakan terbaru 'kemaluan' Zambry dan kuncu-kuncunya mesti ditonton Satu Malaysia lagi oleh perbuatan terkini dengan merayu kepada agar keputusan tentang 'kemaluan' mereka disimpan dahulu.


Apa mahu malu?!?! Memang kami tak ber'kemaluan'!!!!! Janji kami ada Pungkuk!


Maka, dengan segeralah Hakim membicarakan tentang 'kemaluan' mereka dan menerima agar 'kemaluan' mereka ini disimpan dahulu sehingga perbicaraan 'kemaluan' seterusnya dengan seberapa segera katanya. OM percaya mahkamah telah memegang 'kemaluan' mereka dan disimpan didalam peti ais agar ia menyegarkan 'kemaluan' itu untuk tatapan Rakyat Perak dan Satu Malaysia sekali lagi. Maaf! kami tidak mahu lagi berkonspirasikan 'kemaluan' itu lagi apatah lagi untuk menerima MB yang sentiasa menonjolkan 'kemaluan'nya sendiri.
Sasaran kasut rakyat harus tepat ke muka agar ia mengetahui betapa malunya tanpa 'kemaluan'

Yang pasti, Zambry anak Pungkuk ini masih mahu menayangkan 'kemaluan'nya dan kuncu-kuncu haramnya. Kerja-kerja 'kemaluan' harus diteruskan katanya hingga kes rayuan 'kemaluan' diputuskan. Perancangan 'kemaluan' seterusnya adalah Speaker haram tanpa 'kemaluan' akan memanggil sidang untuk membuka tirai kali ke berapa untuk membongkarkan 'kemaluan' mereka lagi dan lagi. Dan akan berlakulah lagi peperangan 'kemaluan' ini untuk membuat usul undi tidak percaya kepada MB Perak, Dato' Seri Ir Nizar. Percayalah! Mereka yang telah menyimpan 'kemaluan' mereka di peti ais Mahkamah Rayuan kan melakukan perkara ini, sememangnya mereka tiada 'kemaluan' untuk tidak menyerahkan kembali kepada Rakyat untuk membuat pilihan.
Justeru, seantero dunia, Satu Malaysia dan Rakyat Perak khasnya akan melihat peristiwa 'kemaluan' seterusnya oleh tindakan bodoh mereka yang tidak mempunyai 'kemaluan' lagi. Dinasihat agar mereka ini menerima 'kemaluan' mereka sendiri, dan tolong jangan memalukan diri sendiri dengan menayangkan 'kemaluan' seterusnya.
Blog kaitan :


1 comment:

Anonymous said...

"harta bukanlah milik kita...,
milik kita hanyalah rezeki,

kalau kurang, mencarilah...,
kalau lebih, memberilah.

View Profile: Rantong™

My POST