DS NIZAR TAZKIRAH DI SURAU FASA 1E & CERAMAH DI TOKONG @ MANJUNG

Sebelum bergerak ke Sg. Buluh hantar stok sos-sos Chef D'rumah malam ni, OM siarkan gambar2 sekitar Tazkirah di Surau Fasa 1E Seri Manjung dan Ceramah di Tokong Kg. Acheh Sitiawan semalam. Cerita lanjut boleh layari, blog mentor OM - Manjung Mari.

Sekitar Ceramah di Tokong
Sekitar Tazkirah di Surau Fasa 1E


MENTOR OM, BRADER MANJUNG MARI
ADA BANYAK CERITA YANG OM NAK SEMBANG DGN BRADER MANJUNG MARI..........MEMANG LAYAN. MUNGKIN KITA PATUT SAHUT dari blog DPPKLumut seperti ini:
SALAM,KEPADA BLOGER MUDA SELURUH LUMUT-LAJNAH PENERANGAN DPPN PERAK SEDANG DALAM PROSES UNTUK MENGHIMPUNKAN BLOGER MUDA NEGERI PERAK.SATU PERTEMUAN AKAN DIADAKAN TIDAK LAMA LAGI.JIKA BERMINAT SILA RESPON KE EMAIL BERIKUT abi_akif@yahoo.com ATAU DITALIAN 019-4117317 SEBELUM 10 JULAI 2009.SERTAKAN NAMA,ALAMAT TEMPAT TINGGAL,NOMBOR HP DAN ALAMAT LAMAN BLOG ANDA.TQ.


APAKATA BLOGGER MANJUNG CORNER & 'USTAZ' MENITI NUR12?? RASANYA RAMAI BLOGGER DARI MANJUNG SEPERTI DI MANJUNG is LIVE!! macam2 ada, politik bisnes, suke-suke, anak muda yang menari shuffle, menjerit atas kebenaran, pak polisi yang bermain radio....semua Dari Manjung.

OM cicitHJHASANu , OM Che' Gun, OM Man dan OM Kintan (X-men sibuk dgn program UiTM) - Contributors Otai Manjung layan apa saja....doesn't matter whatever!!

8 comments:

Unknown said...

Teman nak join..macam mane carenye??

Anonymous said...

Kalau nak jemput orang baca tazkirah,jemputlah orang yang berakhlak dan sentiasa mengamalkan budaya islam dan bukan Nizar ni.Ini umpama jemput Kit Siang.

Anonymous said...

Nizar: Akulah MB Perak!!! Eh bukan. Malunya. Mana nak sorok lubang hidung ni?

hgg said...

Aku sendiri yang ada kat surau dengan kuliah maghrib nizar.. ok je..takde ape pun yang silap mengenai kuliah maghirb dia tu..
dia cerita tentang peristiwa isra mikraj dan kehidpan sehari2 nabi..

dosa la sapa yang samakan seorang yang tinggi ilmu agamanya dengan seorang kafir bernama kit siang..huhuhu

7seven said...

org2 umno ni memang bangang..hahaha..otak mendop..perjuang bangsa konon..tong taik najis rasuah

Anonymous said...

yg jadi masalahnyer org2 umno jarang ke masjid..aku pernah dgr tazkirah hj.nizar..tkde sentuh politik pun..ngajak sembahyang lagi ader..org umno ni bile pengajian bab haid nifas jer..bab lain tknk sentuh..takut terkene btg hidung depa..bongok umno ni

Unknown said...

kita bersyukur kerana dun pasir panjang kita kita seorang Islam, sebelum hj nizar, umno letak mic jadi dun pasir panjang, macamana kariah masjid nak ajak jadi imam, khatib, dan bertazkirah. tapi heran gak, dr zambry tak pernah pun jadi imam, ataupun bertazkirah ajak org umno jgn tinggal sembahyang kat manjung ni....kenapa yek?!?!

Manjungmari said...

Salam...

OM.. Jangan layanlah kalau yang komen tu berani atas anonymous... mengapa tak berani nak kenalkan diri...

My POST