BUBAR DUN PERAK BILA PLAK?!?!??!

PPSMI MANSUH LAGI 3TAHUN - "bukan keputusan untuk kepentingan politik tetapi untuk masa depan anak-anak kita" KATA DEPA.
BUBAR DUN PERAK bila pulak......?!?!?!?!
SURUH ORANG UNDI, TAPI TAK MAU BUBAR DUN!
08 July 2009
Bubar Dun Atau Hartal Seluruh Perak (dari blog Think of Life)
Jawatankuasa Bertindak Rakyat Perak menyerahkan memorandum kepada kerajaan Zambry Abdul Kadir menggesa supaya Dewan Undangan Negeri dibubarkan atau hadapi hartal seluruh Perak.

Jawatankuasa itu memberi masa kepada Umno-BN sehingga 8 Ogos ini menggesa tampuk pemerintahan negeri ditentukan melalui pilihanraya atau hadapi mogok besar-besaran.

"Rakyat Perak tidak akan terbabit dalam apa-apa aktiviti luaran. Kita tidak akan ke tempat kerja, anak-anak kita tidak akan ke sekolah dan kita mahu tunjuk kepada BN bahawa majoriti rakyat Perak mahu keadilan dikembalikan," kata penyelaras R Mohanarani.

Kempen selama sebulan telahpun dilaksanakan oleh jawatankuasa terbabit bagi mendapatkan sokongan rakyat. Menurut Mohanarani, maklum-balas yang diterima adalah amat positif.

"Kita akan mendapatkan bantuan dari badan-badan bukan kerajaan dan parti-parti komponen Pakatan Rakyat untuk mobilisasi mogok satu hari ini," katanya.

"Kita menyebarkan risalah di pelbagai tempat awam untuk mendapatkan sokongan orang-ramai. Setakat ini maklum-balas yang diterima amat positif dan mereka masih kecewa dengan rampasan kuasa BN," tambahnya lagi.

NAK BUBAR DUN PERAK KENA MINTA 'RESTU' TAN SRI BRADER SUNNY GUA DULU KE?!?!?!?!
BUBAR DUN PERAK! BUBAR DUN PERAK! BUBAR DUN PERAK!

3 comments:

cicitHJHASSANu said...

OM,nampak gaya genggaman zambry tu penuh rasa keinsafan..sebelum ni jilat tangan jibby mungkin
rasa cagampang bau hanyir darah mongolia...
"laa apa nama ni...laa eh,ni ka zambry!!!
ni la sebenaq wajahmu xdak make up cam semilang
pekan tuak,jenih katok tak mampuih-mampuih".kata
Tan Sri Sunny la tu,agak aku je leeerrrrr!!

Prof. Era Pasca said...

huhuhu peluk2 takde? poyo mamak zambry

Na'im Nikmat said...

Bubar DUN!!!!!!!!!!!!!!!!

My POST