PRESIDEN PAFA AKSI SEPAKAN MAUT ZAMBRY!!

PERLAWANAN PERSAHABATAN TEAM DS NIZAR VS OTAI PASIR PANJANG
Pasukan DS Nizar (Pusat Khidmat ADUN PP) mengalahkan Pasukan Veteran PP, 3 - 1. DS Nizar telah bermain posisi Penjaga Gol pada awalnya, tapi telah diambilalih oleh Sdr Azam yang dah 'tenat' (tak larat la tu). DS Nizar ambil posisi pertahanan dan akhirnya DS bermain diposisi serangan. Ambikkkkk semua posisi pun boleh!!!

MB Gua YANG TAK TAHU PENAT!!


PENYERAHAN BOLA TANDATANGAN DS NIZAR

PENGADIL YANG 'ADIL' - 1st Admiral Tn Hj ImranTLDM
'REF' OF THE YEAR.
1st time tgk, pengadil 'complete' jubah dan serban di padang.


TEAM ADUN PASIR PANJANG VS TEAM ORANG LAMA PASIR PANJANG

AKSI TERBAIK : SERANGAN 'MAUT' BUAT ZAMBREY......


SAKSIKANLAH........MB RAKYAT

OM : Program DS Nizar @ Manjung hari ini sungguh padat hingga tiada ruang untuk beristirehat, MB Rakyat lagi la kena layan sana sini, tak sempat ini, itu dah panggil.
Tazkiarah Jumaat di Masjid kayan, mkn di rumah rakyat (Tuan Basari Hamid),lari ke manjung bg sumbangan kat org miskin, satu rumah ke satu rumah (lebih 10 rumah),pecut ke pasir panjang main bola, lepas layan bola, dah kena tazkirah magrib plak kat surau Taman Melati.....penat...penat...gua yang penat, MB gua relaks aje, gua lebih2. Yang pasti Pak Hamidun dan Pusat ADUN lepas ni kena bertindak ke atas masalah yang telah dibincang bersama DS Nizar dan orang kampung.

Program lain dan aksi bola dan sekitar perlawanan akan menyusul...entah, habis penat dulu kut!! Mesti tonton byk aksi menarik. Brader Lan entah boleh bawa balik MB gua, udah tumpo tepi padang!! hehehe.
LAN YANG TUMPO DI MEDAN PERJUANGAN

Apapun korang boleh layan dulu kat blog adinda yang baru di Manjung Center. Muda2 mesti cargasss!


1 comment:

Unknown said...

DS nizar yang tak pernah kenal erti kepenatan..
teman pun dah tercungap2 ambik gambar semalam

My POST