CERPEN MANJUNG@FB : JENUH DAH!!

Orang Lama Manjung FB(June 17 at 12:50pm): saya harap saudara perbanyakan lagi berita daerah manjung tepat dan tulus

OM FB ( June 20 at 11:57pm): salam. byk feedback yg warga om terima. insyaaallah, nanti ada timbul cerita orang lama dalam umno lumut kini membuka pekung kebrobokan yang berlaku di manjung pd om, terutamanya sekitar lumut tempat kelahiran sultan idris sebelum ini. om tgh tunggu signal dari orang lama tu. btw, tq for supporting us, keep reading.

OLM FB(June 26 at 11:33pm): keep it up,saya sedia menunggu terima kasih anda tinggal dimana kat manjung

OM FB (June 27 at 4:06pm): fasa 1a, -kami bercakap utk generasi akan dtg-, mcm kami ni jawi pun lenyap, belajar dr kesilapan org dulu2.

OLM FB (June 28 at 12:25pm): Saya dah berumur 64 tahun,jenoh menjadi ahli umno,kalau aktibiti semua saya kelolakan,sampai pilihanraya lagi kuat kerja untuk manangkan BN.Setelah beberapa lama berkecimpon dgn umno,kalau kaki bodek (kami istilahkan lipas) rapat dgn ketua bhg. dapat lah panggu beberapa lot perumahan di Tronoh kebanyakan di punyai ahli jawatan kuasa bhg. tenggok saja lah tanah dekat kelinik pergigian Sitiawan dpt dik naib ketua bhg,Dah leboh dijual. Kalau kita tenggok tanah kerajaan dekat manjung parade(looking dulu nama nya) sebelum kedai-kedai dibina di situ terletak kuaters JKR , tanah telah dimajukan dgn mendiri sederet kedai yang org melayu tak mampu nak beli(ini masa umno/bn ). laIN kali jumpa lagi.


OM : Buat yang menyumbang dan terbabit dalam cerita pendek ini bersama om, nama samaran digunakan bagi mengelak dari yang hidup mahupun mati menuntut 'royalti' dan ribuan Terima Kasih untuk dikongsi bersama.

-cerpen hakisan pesisir pantai lekir, akibat?! akan datang...........-
-cerpen projek kolam udang di lekir, manjung akan menyusul....-

No comments:

My POST