SANGGAH BRADER SUNNY YG TAK DISIARKAN MM


Buat Tan Sri Brader Sunny gua...........

Baca artikel yang disiarkan Milenia Muslim (MM) di Pergi Jahanam Lah UMNO.. Ust Ahmad Awang Sangkal Terhadap Mufti Perak.. (Klik gambar di blog ManjungMari).

Tapi ada yang tidak disiarkan Milenia Muslim (MM), untuk mendapatkan ulasan yang tidak disiarkan, sila baca di Krisis Politik Perak Ahmad Awang Sangkal Harussani (blog Ustaz Ahamad Awang).

Gua dah jenuh sangkal BRADER sunny gua yang dah terlebih melayunya dari Islam, bab isu ini gua ada komen di CERITA DISEBALIK MUSIBAH (KEMPEN SIRI 3), cuma dulu masih lagi ada hormat, la ni gua dah tak kenal Tan Sri Mufti Dato Seri Harussani, yang gua kenal Tan Sri Brader Sunny yang turut diam dalam 'Jom Heboh' di Perak setelah me'restui' Zambry menjadi MB Haram yang di harussssss....kan.

No comments:

My POST