I.S.A : PRO & ANTI IBARAT NAJIB & NIK AZIZ

Hari ini peristiwa yang boleh kita lihat perbezaan suasana yang gerun dan aman di Malaysia!

Tuan Guru menyambut kehadiran PM 1Malaysia di Kelantan dengan penuh aman dan harmoni!! Najib terkezut katanya....mana taknya, biasa kalau Najib dia sambut macam dibawah ni.......

Kehadiran rakyat 1Malaysia pula di sambut dengan kawalan ketat malah menghuru-harakan suasana yang sepatutnya berlaku dengan aman dan harmoni. Malah sebelum hari kejadian, sudah ada pak polisi yang ditugaskan untuk mematahkan perjalanan rakyat ke istana negara. BTW, tunggu hukuman rakyat di Permatang Pasir untuk masa terdekat ini.


SAKSIKANLAH ANTARA PUAK 'NIK AZIZ' (anti isa) DAN PUAK 'NAJIB' (pro isa)


ANTI I.S.A
Anti ISA kena belasah cukup-cukup, tiada belas bagi mu.

Yang anti ISA tangkap dan tangan semua terikat, ini arahan siapa??!!


PRO I.S.A
Periksa baju je, OK takdehal, janji Pro Najib!!


Lepak dan bersantai, takde sape nak ganggu! Anjing pun tak berani salak kat depa ni!!
Tan Sri Brader Sunny gua mesti tengah mengangkang ketawa tengok melayu kena belasah dan tangkap....tangkap...tangkap!! Member gua pun tangkap gak tapi tangkap gambo le! kalau gua boleh tangkap macam polis, gua tangkap brader sunny gua sumbat i.s.a, biar dia tahu apa itu i.s.a!! Masa tu kita pakat tukar I.S.A jadi Ikut Suka Arunsunny.



No comments:

My POST