DS NIZAR : BEKAS 'MAT REMPIT' @ LEKIR, MANJUNG

BRADER SOPI HANTAR ANAK KE PUSAT TUISYEN DI MANJUNG
Gua kenal Brader Sopi dari zaman remaja + lumba haram di manjung, dia antara pelumba dan pomen modify yang ada nama ketika itu. Sebenarnya dalam 'Rais TM', dulu2 RTM selalu keluar dalam acara menari atas kerusi roda. Gua kenal brader ni, kaki memang sebelah dah takde. Start motor pakai tangan, takde 'button suis', tak silap gua brader ni dulu pakai kawasaki kips. Skang ni gua perasan dia pakai motor suzuki pun takde suis. Kereta pulak manual yang dah setting 'timming', masih memandu macam orang normal. Tapi gua respect kat brader berdikari mencari rezeki dan membesarkan keluarganya. -Otai Lekir-


MENDAPAT PERHATIAN DS NIZAR DI MASJID BT10 LEKIR, bertanya khabar?


KATA-KATA SEMANGAT DS NIZAR KEPADA BRADER SOPI.

No comments:

My POST