DS NIZAR @ MANJUNG

Maaf, gambo OM tak dpt nak load lagi, esok kut. Korang baca kat blog sahabat-sahabat OM yg turut serta dlm operasi 'menjahanamkan umno' di manjung.

1.
http://hjfawi.blogspot.com/2009/08/dato-seri-ir-hj-nizar-sukaneka-rakyat.html (blog hablumminnas : hj fawi)
2.
http://hjfawi.blogspot.com/2009/08/dato-seri-ir-hj-nizar-pasar-malam-teluk.html (blog hablumminnas : hj fawi)
3.
Sekitar Program Dato dan Datin Seri di Manjung (blog PerakExpress.com : sya/anaz)
4.
Pergi Jahanam Lah UMNO.. Tazkirah DS IR Nizar Di Surau Fasa 2D Seri Manjung.. (blog ManjungMari : hj mat desa)
5.
Pergi Jahanam Lah UMNO.. Sepetang Bersama DS IR Nizar Di Pasar Malam Padang Tembak, Teluk Murok Lumut. (blog ManjungMari : hj mat desa)
6.
Sekitar Akviti DS Nizar di Manjung (blog Manjung Center : petey/amin)
7.
http://manjung-center.blogspot.com/2009/08/majlis-makan-malam-dap-lumut-bersama-ds.html (blog Manjung Center : petey/amin)
8.
Bersama dengan Haji Nizar dalam lawatannya di Pasir Panjang (blog Pusat Khidmat DUN Pasir Panjang : En. Hamidun)
9.
Majlis Makan Malam DAP Cawangan Lumut (blog Pusat Khidmat DUN Pasir Panjang : En. Hamidun)

Om nak ucapkan tahniah kat adik2 dan brader bloggers lain kerana turut serta dalam program DS Nizar di manjung. Ada juga bloggers lain yg turut dlm beberapa program PAS akan tetapi mereka bertugas atas Parti mereka seperti bloggger INFOSENDIRI, tenaga mereka diperlukan oleh JK. Sekurang2nya YDP akan berbangga kerana kekuatan bloggers ini mem'berita'kan apa yang tidak di'berita'kan di akhbar2 perdana. OM percaya sekiranya idea YDP Lumut untuk mengeluarkan risalah tentang aktiviti PAS di Lumut, insyaallah akan berjaya. Tambahan 'wartawan percuma' ini giat mengikuti program PAS atau PR di manjung.

Team Perak Ekpress yang tak kenal erti penat macam ADUN Pasir Panjang, setiap ceruk pasti mereka muncul. Nasiblah sya ada tolong jenguk2 anak DS, kalau tak orang culik pun sape pun tak sedar, habis dah rakyat semua kerumun DS terpaksa lah layan. Bapa diatas duk berceramah, anak dah tertido dipangkuan Datin Seri. Itulah ADUN yang tak kenal erti penat dan terpaksa berkorban demi rakyat dan tugas. Anaz plak byk bg ilmu kat gua pasal kamera, kamera ok orangnya tak ok, sya tanya pun gua tak bleh jawab, gua tahu hanya snap aje....hahaha, tapi gua teruja hdcam rm13000 yang anaz citekan. sama2 kita cari sponsor....hehehe.

Masa majlis makan malam DAP, ucapan2 DS Nizar ringkas tapi padat dan padu!! Kehadiran dlm 600-800 org, bergegar dewan bila mendengar ucapan semangat DS Nizar. YB Nga Kor Ming pun lagi dasyat walaupun gua tak faham apa yang dia cakap dlm chinese, tapi suaranya dapat mengangkatkan tangan gua untuk sama2 bersetuju!! Hoyei!! Hoyei!!

Petang sat ni tadi, Pak sheikh ustaz faisal terserempak dgn OM, dan minta kerjasama link kan blognya yang akan muncul. Buat Pak Sheikh, bolehlah bertazkirah di blog anta yang pastinya ana dan rakan2 mentelaahnya.

Gambo2 tunggu la esok......

No comments:

My POST