PERPADUAN SEBENAR YANG DICARI

TERUSKAN PERJUANGAN MENENTANG KEZALIMAN UMNO, BUBAR DUN PERAK!!


"Bersama-sama dalam satu saf yang padu, untuk terus bersama-sama memperjuangkan keazaman PAS bagi mendaulat Islam di persada tanahair"

6 comments:

Na'im Nikmat said...

Kesepakatan pemimpin-pemimpin PR untuk menolak cadangan 'Kerajaan Perpaduan' telah membuatkan UBN dan media-media kroninya kini berputih mata.Tiada lagi isu untuk melaga-lagakan jemaah PAS serta penyokong-penyokongnya. Apa lagi ingin dimanupulasi? PR telah menolak UG dan TGNA telah menarik balik gesaan supaya Tim.Persiden PAS yakni Nasharudin berundur. Tindakan PR menyatakan kesepakatan dilihat amat bijak untuk menghadapi PRK di Manek Urai.Alhamdulillah kini segala kekusutan telah terlerai berkat doa insan yang sayangkan perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS. Semoga tiada lagi anasir2 jahat yang dapat menggugat kekuatan jemaah PAS InsyaALLAH.Takbir!!!

faazawanz said...

alhamdulillah...hairan juga bila isu yang dibangkitkan umno sendiri dikatakan dibangkit oleh PR...apalagi dakyah selepas ini yg akan dimainkan umno...

DS Ir Nizar tetap dihati!

Perak Melayujati said...

Sebenarnya penyokong PAS lah yang membantu DAP dan PKR memenangi banyak kerusi di P. Pinang.

Akhirnya PAS diketepikan macam sampah. Pakatan Rakyat kunun - Pakatan Kepala Butuh!

Unknown said...

maaf, kerana penggunaan bahasa lucah dalam komen melayujati. Sudah menjadi tabiat orang melayu yang memperjuangkan melayu (umno)menggunakan bahasa2 lucah seperti baru-baru ini di manjung, ceramah haram umno berpesta makihamun menggunakan perkataan 'pu**mak' terhadap tuan guru. Adakah ini melayu jati????

Anonymous said...

Sekadar nasihat & peringatan kepada pro PAS dan PKR.

Berhat-hatilah bilamana menulis blog. Tulis dengan ilmu & iman.

"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa, dan janganlah kamu mengintip, mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. Apakah seseorang daripada kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)

View Profile: Rantong™

Unknown said...

Tqvm rantong kerana memperingati kami yang daif ini. welcome bro!

My POST