Ceramah Malam Tadi ?!!! ANJURAN PEMUDA UMNO LUMUT...... (sambungan dari Blog Manjung Mari)

Ceramah Malam Besok ?!!! ANJURAN SIAPA...... dari Brader Blogger Manjung Mari telah terjawab siapa anjurannya tak lain dan tak bukan Pemuda Pejuang Bangsa Melayu Kwsn Lumut. (ceramah syok sendiri)
Mulanya malas gak nak pergi bila tahu ni anjuran UMNO, tapi bila jumpa kaki seangkatan kat dewan tu, kami teruskan ajeLAH. Lagipun, Brader Manjung Mari dah suruh siasat, maka pergilah jua dan terdengarlah kata-kata yang kurang enak yang memanaskan telinga OM bila start dengar ceramah haram ni. Patut la brader Manjung Mari geliiiiiiiiiiiiii nak pergi.

Mula2, Sdr Shahril Ketua Pemuda UMNO Lumut membuka ucapan aluan dan suruh tengok tayangan video kerajaan haram bawa polis masuk dalam dewan. Hanya, ulasan Zambry je mengiyakan kenapa polis dipanggil masuk?!?!?!?! dalam siri tayangan itu.
Kemudian dijemput Zahid Md Arip membakar hadirin dengan kata-kata hentaman yang memedihkan telinga OM, hujahnya ternyata tidak berlandaskan fakta yang sebenarnya dan 'point'nya membakar semangat pemuda Umno Lumut aje.

Zahid menjerit lagi :-

Ong...ong...ong....ong.... NIZAR, ANWAR DAN TN GURU NIK AZIZ......BANGSAT! KEPALA BAPAK DIA! PUKIMAK!

Nizar, boneka DAP! Bagi tanah kat cina, tapi UMNO bukan nak bawa isu perkauman....-Pemuda jerit, Derhaka!! Boneka Cina!! . (OM : Apadah ckp putar belit)
Umno jgn jadi mcm PALESTIN, jual tanah kat yahudi israel, aleh-aleh dah tinggal sekaki je negara!! Bodoh punye pak arab!

Nik Aziz ckp UMNO sama la dgn KOMUNIS, Nik Aziz bantai Timbalan PAS sendiri, ini bukan ULAMA BESAR tapi bagi saya dia SYAITAN BESAR!! (OM : Dah tak tahan, ajak pakat member lain blah dari teruskan pesta maki dan mencarut)

Oleh yang demikian, sebelum blah sempat la tegur Ketua AMK Lumut, Sdr. Yusri dan OM minta dia komen ucapan2 dua penceramah ini. Esok, dia nak email kat OM dan OM kan publishkan kat sini. Apupun, kami dapat 2 salinan VCD haram yang diberi percuma..........

8 comments:

Blogger said...

ha ha itu le koje deme maki dan mencarut he he

Manjungmari said...

Salam...
Aku saja gurau aja.. sebab masa perjumpaan UMNO dgn Zambri dulu hang pi menyiasat.. tapi apa pun tahniah kerana sanggup pergi dan berbanyak terima kasih.. nasib baik hang tahan telinga.. kalau aku tak tahan.. kang.....

Pak Oncu said...

kang,,,,,,,,,,, keno penampar JEPUN hahahahahahha...
Zaid ni p[un nama nya pun dah lain macam,,, zaid mak'agrip.....

yes said...

jika sesiapa yang tahu alamat e mail puak puak yang nak sangat unity government tu tolong e mailkan pada mereka.

- azam - petai - enrique jauh - said...

saya ada di dalam dewan semalam..buat muka bodoh je la walupun pedih telinga..bukan ramai pun yang datang..hahaha.. yang jaga cuma 2 orang rela je.. apedahh

bukit teluk sera said...

salam OM. menarik kisah ini. tahniah atas usaha penyusupan itu. dengar cerita, tengahari tadi - ada perjumpaan bos2 pendidikan di H. Crystal dgn MP Lumut:Kong Cho Ha. tentu ada kisah menarik juga.

Anonymous said...

tapi betul jugak diorang cakap..tanah bagi kat cina..melayu dapat apa?

Otai Manjung Man said...

umno cakap nizar (pas)jadi boneka dap, bagi tanah kat cina miskin, india miskin, melayu miskin, orang asli, bagi tanah kat sekolah cina 100 hektar (heboh 1 malaysia) dan bagi tanah 1000 hektar kat sekolah agama rakyat (tak keluar berita pun), pakatan rakyat perak boneka dap! kalau bagi tanah kat org miskin, kami sanggup digelar boneka dap selama-lamanya.
Tapi tidak utk bg tanah gunung genting dan bukit tinggi kat tokey judi..memang dasar umno tak bg tanah kat org miskin tapi bg kat yg boleh masyukk poket depa sendiri.....melayu melayu melayu, jgn jadi bengong la dgn umno ni!!!

My POST