PERJALANAN MALAM KITA, MELAYAN PENTAS KITA DAN HARGAI KARYA KITA

LAMAN TERATAK BUDI milik Ust. Ariffin Ngah, SUNGAI SUMUN, BAGAN DATOH, PERAK.

LAYAN BEB!! PALUAN GENDANG TELAH BERBUNYI....AYUH BERJUANG DENGAN KATA-KATA!!

PERJALANAN MALAM KITA, MELAYAN PENTAS KITA DAN HARGAI KARYA KITA

-Pyan Habib, KulupSakah, Meor, Nik, Mat Saman Kati, AirMas, Lantera Jiwa , Abdullah Jones dll (lupe daa...)-

Terima Kasih kpd organizer kerana berjaya merealisasikan "merakyatkan seni", Brader MSK yang 'cool' dan tak lupa yang menyediakan juadah buat kami yang datang dari Manjung. LAYAN BEB! Bila nak turun Manjung plak? ummi dan sya boleh jawab kut....

Lagi di : blog kulupsakah dan abdullahjones.

7 comments:

Manjungmari said...

Salam..
OK la hang pegi.. wakil dari manjung.. abg ingat nak pegi, tapi sayang badan semalam tak sehat..kaki kena gout, sakit nak berjalan...

Unknown said...

semoga cepat sembuh abg MM. Layan betul kami semalam kat sane. 1. apakate abg sbg ahli pas, orang lama dan blogger paling best kat manjung ni usul kat dun kita ajak group ni berkarya kat manjung plak. Lagi 1, itu hari infosendiri ada bagi pendapat klu2 bloggers kat manjung ni buat perjumpaan suai kenal dan mgkin boleh melakukan sesuatu aktiviti, abg sbg org lama pasti ada idea2 yg boleh kami rujuk.

binjidan said...

trima kasih bloger manjung mari dan otai manjung.. salam dari sya..harap M.M akan cpt sembuh..kami sekeluarga cakaprakyat.blogspot tak kan menghampakan kalian.

Pyanhabib said...

terima kasih kerana memformula one ke sungai sumun hanya untuk `pentas kita'. kita semua datang dari jauh! (siapa `kawan dari lekir' yang OM maksudkan sebab saya juga diberitahu malam itu ada `kawan dari lekir' tapi saya kata tak ada. atau mungkin saya salah info masa tengah layan pentas kita.

Unknown said...

Brader Pyanhabib, kami datang dengan kenalan Meor di Lekir, sdr Kintan minat habis kat brader. Kami nak cadangkan agar buat kat manjung plak! ada brani ka? mesti 2 mb datang tgk!

Pyanhabib said...

kasi konar baring ke manjung pulak? haiya!

penhijau said...

o.k saya setuju cadangan dari otai manjung

My POST