LAWATAN DS NIZAR @ MANJUNG 2 : SEKITAR MASJID KG TELUK

Jumaat, 12.06.2009. Masjid Kg Teluk.

DS NIZAR BERDOA SELEPAS MENGIMAMKAN SOLAT JUMAAT DI MASJID KG TELUK
Selepas berkuthbah, Imam Masjid, En. Alias menjemput DS Nizar mengimamkan Solat Jumaat.

En. Hamidun, antara orang penting yang menyelaraskan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Pasir Panjang.

Jemaah Kg Teluk mengambil kesempatan bersalaman dengan DS Nizar.


Slps solat Jumaat, DS Nizar mengerjakan solat sunat.


Imam Masjid berbicara sesuatu dengan DS Nizar


ENGINEER LOOKING TO ENGINEER
Antara Bloggers yang hadir, tak silap OM, brader yang ketayap hijau tu blogger DPPKL.

Otai ni penuh semangat berceloteh dengan DS Nizar
Kariah Masjid mengadu masalah pendawaian elektrik yang telah usang di Masjid, namun pihak yang sebenar tidak memberi kerjasama terhadap masalah yang dihadapi. Kesempatan ini, kariah adukan kepada DS Nizar dan En Hamidun agar ADUN Pasir Panjang dapat melakukan sesuatu dan tidak mengharapkan pihak lain.
Lagi aduan masalah penduduk Kg Teluk kepada DS Nizar
Kehadiran DS Nizar di Masjid Kg. Teluk sekurang-kurangnya dapat mendengar keluhan penduduk terhadap masalah yang mereka hadapi walaupun ia adalah kubu kuat UMNO. Cogan PAS 4 ALL dilaksanakan DS Nizar dan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Pasir Panjang.



OM: Esok OM sambung lagi, maaf tak dapat nak teruskan malam ni. Nantikan 'post' sekitar jemputan majlis kenduri kahwin di Kg Telaga Nenas, kesempatan DS Nizar melawat keluarga India mangsa maut kemalangan, sekitar majlis minum petang di Markas PAS Bt. 8 Lekir (pertemuan sulit OM dengan Brader sahak yang menghalau Zambry), jemputan kenduri kahwin di lekir dan Tazkirah di surau fasa 3A.

Sementara tu baik korang layan artikel Tazkirah DS Nizar oleh Brader Manjung Mari kat sini : Tazkirah Magrib,,, (http://manjongmari.blogspot.com/2009/06/tazkirah-magrib.html?showComment=1244913913233#c3694722641216833288)

No comments:

My POST