SAH KDSI TERBAKAR LAGI!! (VIDEO 3)

Dari persisiran pantai Lumut (jam 9.40am)/ 09.10.09.

Blogger ManjungMari mengesahkan berlaku sekali lagi ke atas kapal KDSI, baca di Kapal TLDM KD Inderapura Terbakar Lagi Pagi ini.. . Gua 'tension', kerja gua terbengkalai, lambat kerja gua lambat la gua dapat 'payment'!

Jelas sekali, penugasan utk membawa 'alat rumah' anggota2 kapal selam yg penuh kontraversi untuk dipindahkan ke Sabah, ranap begitu sahaja. Inilah bahana jika berlaku ketidaktelusan dalam pengurusan, yang menjadi mangsa adalah anggota2 tentera dan rakyat ditimpa bala! sepertikata bapa Altantuya, hanya altantuya sahaja tahu apa yg rakyat malaysia tak tahu tentang 'ketidaktelusan' dalam pembelian Kapal Selam KD ALTANTUYA.

Renung2kanlah!!

2 comments:

Unknown said...

Salam sdr.

Khabar dari dalam menyatakan di dalam kapal itu bukan saja peralatan rumah anggota tetapi juga termasuk alat ganti kapal selam.

Jahannam harta rakyat malaysia akibat kerakusan dan haloba pemimpin. Apa yang saya dapat tahu kebakaran adalah disebabkan kelemahan penyelenggaraan dan pengurusan dalam TLDM.

SePoi Pening said...

tldm sepatutnye menaikkan taraf ketenteraan dan bukannye menghabiskan duit rakyat. kemana perginya peruntukkan yang berjuta-juta? indah pada rupa tapi,busuk pada name. it's all rubbish...