UCAPAN PERASMIAN UMNO LUMUT JADI MEDAN HENTAM PAKATAN RAKYAT

MAJLIS PERASMIAN SERENTAK PERSIDANGAN CAWANGAN-CAWANGAN UMNO BAHAGIAN LUMUT di Dewan Merdeka, MPM, jam 9.00 pagi. Sambungan dari : http://otai-manjung.blogspot.com/2009/05/tayangan-sidang-dun-7-mei-versi-umno.html

Ucapan Perasmian Sidang Caw. UMNO Bhgn Lumut oleh Dato' Zambry menjadi medan 'hentam Nizar, PAS, Anwar & Pakatan Rakyat'. Olahan pendengaran dari 'telinga OM' :

1st round : bantai PAS, Pakatan Rakyat & Anwar!

Zambry menghina orang-orang PAS dengan kata-kata :

Mereka ini mulut basah dengan ayat-ayat Al-Quran,.......... membaca doa.......dalam ceramah-ceramah mereka menggunakan ayat-ayat AL-Quran...kalah kita!! (tahu takpe!)

Konon huru-hara di Perak ini mereka menuduh yang mulakan kita bukan dia! Punye pandai putar belitnya. Dan kita pun dengor le..... (dia rujuk kpd Pakatan Rakyat)

Mereka menggunakan Masjid utk maki hamun...mana ada surah dlm Quran ataupun hadis yang menyuruh kita maki hamun dalam Masjid.......................................................................................apa punye manusia ni........................dia lupe yang dia melakukan kekejaman dan kezaliman terhadap agamanya sendiri.

...........................Barisan Nasional ,saya nak tanya tuan2 dan puan2 yang mulakan siapa? yang nak PM 16 Sept siapa? yang nak tukar kerajaan siapa?.......siapa?....siapa?...Anwar..Anwar...Anwar (siapa dan siapa...bla nak ni, siapa? lagi.....)

OM : Siapa mahu makan? yaaa kita! kita makan dulu.....oleh kerana tak mkn sarapan dan persiapan puteri-puteri OM yang terlibat dgn aktiviti RT di surau Madah, byk yg OM tak dpt nak dgr dr rakaman tu. BTW, OM dah rakam dan cuba convert kan ke file yg boleh di 'load'kan di sini utk tatapan semua. Tetapi, masih trouble! Sory! Untuk pihak blogger lain, OM ada emailkan rakaman kpd : pemudalumut@gmail.com, manjungmari@gmail.com, albanjari_online@yahoo.com, nizar07@streamyx.com

2nd round : bantai Nizar personally

alkisah mencari parking kat mahkamah dan cerita rumah serta pejabat MB Perak................(20 minit)

Untuk lanjut boleh email ke otaimanjung@gmail.com untuk dptkan rakaman suara ucapan tersebut.

1 comment:

Antibarua said...

Haahahah Otai manjung, hang ada kat situ ka? Ada tumpang makan sekalikut? Sedapkan makanan tu? Salahke hentam Fuckatan Riots? Bukan dalam masjidpun. Ingattak pantun ni?

Pohon sena tepi pengkalan
Buah kuini di tepi paya
Tuan di sana mendapat bulan
Kami di sini menumpang cahaya

Hahahah Bulan Pas duk pudar dan pucat je sebab tu perintah tak lama...

akai ada ka Barua BABI dan anjing komunis

My POST