TERKINI : ULASAN KEPUTUSAN MAHKAMAH RAYUAN OLEH DS IR NIZAR (PR HARAP TENANG DAN LAWAN TETAP LAWAN)

JAM 4.30 PTG. ULASAN DATO' SERI IR NIZAR TERHADAP KEPUTUSAN MAHKAMAH YANG TIDAK MENYEBELAHI PAKATAN RAKYAT. UNTUK LEBIH LANJUT , BAGI ORANG MANJUNG BOLEH TURUN KE MARKAS PAS CAWANGAN KG. SERDANG MALAM INI SELEPAS MAGHRIB. TAZKIRAH & CERAMAH.

OM mohon maaf kerana tak dapat 'update' secara live, kebetulan entah kenapa hari ini modemphone/broadband OM tak dapat open http file!?!?! Dari Sg. Wangi ke Kg Dato Seri Kamarudin ke Ban Joon Seng sampai la ke Manjung, problem tak boleh counter. Sampai tempat wifi plak, pun masalah juga, connected tapi takleh open http. Entahlah, OM bukan pakar bidang ini. Nasib, partner dtg selamatkan keadaan itupun secara kebetulan juga.

Walaupun keputusan Mahkamah Rayuan tidak menyebelahi Rakyat Perak, namun sambutan Penduduk Kg. Ban Joon Seng yang berbagai bangsa telah menyambut DS Nizar sebagai 'The Coolest Man in Perak' dan Wira Rakyat. Buat masa ni, OM download kan komen DS Nizar tentang keputusan itu. Insyaallah, selepas ceramah di Kg. Serdang malam ini, OM akan paparkan gambar dan rakaman video penerangan DS Nizar selanjutnya

No comments:

My POST