ISU POLITIK@MIC@DIA?-YB KULASEGARAN (BKG&SP18)

25.08.2010, Seri Manjung

DS Zambry menuduh pemimpin rakyat ambil kesempatan politik, namun dilihat dari punca isu ini bermula dgn krisis dalaman yang berlaku di dalam persatuan D.I.A yang terdiri dari ahli parti politik kaum india dalam BN sendiri.

Begitupun, seorang ahli yang mempunyai dokumen tentang isu ini serta bahan-bahan nilai sejarah dari parti itu juga yang membangkitkan isu ini demi mempertahankan aset rakyat terutama bagi pewaris terdahulu. Pemimpin serta Peguam yang dilantik bagi menjamin warisan ini, disalahertikan tujuannya oleh Pimpinan Kerajaan lantikan Mahkamah.

Kepentingan Politik? Tuduhan melulu ini barangkali untuk menutup perkara sebenar, walhal apabila rakyat mula bangkit, barulah pemimpin yang 'tak tahu menahu' sejarah rakyat menyatakan keputusan yang kini masih tidak tahu sejauhmana jaminan yang dinyatakan?

Yang pasti dalam kata awal DS Zambry jangan jadikan isu 'kesempatan politik', namun DS Zambry juga mengucapkan terima kasih kepada parti MIC dlm hal ini. Siapa mempolitikkan? Lembu punya susu, sapi dapat nama!


Jawapan untuk DS Zambry.


TEMURAMAH BERSAMA 'REPORTER POLISI'

No comments:

My POST