HADIRIN DALAM MISI YANG DIBATALKAN (BKG&SP17)

25.08.2010. LIMITED VERSION :-

ISU DINDINGS INDIA ASSOCIATION & 'GANDHI SCHOOL'.
Bantahan 10,000 rakyat pd hari ini di Pejabat Tanah Daerah Manjung yang telah dibatalkan lewat semalam, namun persiapan pihak polis diteruskan dgn mengikut jadual di beberapa sekatan jalan raya & pengawasan sekitar lokasi bagi menjamin keselamatan hadirin yang dijangka hadir.

Setiba di lokasi yg hanya dihadiri oleh Sr Journalist MalaysiaKini, wartawan Media Tamil dan Mandarain yg menanti wawancara pemimpin rakyat, dikerumuni petugas-petugas yg lebih ramai menjadi 'reporter' dari wartawan yg ada. Tahniah sbb menjalankan tugas dgn "HEMAH", dan rasa terharu sbb mereka berminat dgn wajah-wajah blogger rakyat seolah dihargai sbg tanda kenangan dan begitu juga sebaliknya dari blogger rakyat, Terima Kasih.

Jumpa lagi dalam misi melakukan tugas untuk rakyat dengan penuh HEMAH dalam suasana HARMONI & AMAN DAMAI! InsyaAllah, berganda nikmatnya dlm bulan Ramadhan sama-sama melakukan tugas (ibadah) mem'berita'hukan rakyat marhaen. Moga Allah memberkati ke atas tugas murni semua yang terlibat! Cikgu Murni pasti suka tengok ni..........



Bulan-bulan puasa ni memang mengantuk beb!

No comments:

My POST