UTUSAN RAYA & SEBALIK UNDI POS - BEKAS LAKSAMANA TLDM


Perutusan Hari Raya Aidilfitri 1432 dan Pendedahan disebalik Undi Pos anggota Tentera laut DiRaja Malaysia oleh Laksamana Pertama (B) Tuan Haji Mohamad Imran Bin Haji Abd. Hamid selaku bekas Ketua Staf Logistik Markas Armada TLDM. Beliau juga pernah menjawat Pegawai Memerintah KD PELANDOK, kini aktif dalam Parti Islam Se-Malaysia sebagai Ketua Penerangan PAS Kawasan Lumut merangkap Ketua PAS Cawangan Sitiawan Barat. Kisah Lanjutnya di BLOG MANJUNGMARI .


SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI 1432H, MAAF ZAHIR & BATIN untuk Seluruh Rakyat Malaysia Dan Negeri Perak yang beragama Islam, khusunya Warga Manjung & Anggota TLDM yang bercuti atau bertugas di lautan luas dan pangkalan demi Agama dan Negara tercinta.

9 comments:

Anonymous said...

Aku nampak seorang Pak Haji bangang! Ko tu bukan pakai uniform lagi ... ko ingat ko tu glamour sangat ke kat TLDM?

Sudah2 la tu pak aji ... ko nak politik pun jgn gunakan lagu, uniform dan imej TLDM ... bodoh!

Pak Haji makin bodoh sejak masuk Pas sebab orang Pas pun lagi bodoh macam Pak Haji

OMan said...

Anynomous,

hujah anda juga menampakkan kebodohan yg ketara oleh diri anda yang langsung tidak menyatakan nama dan siapa diri anda. Sekurang-kurang Pak haji yang lu duk cakap ni berani menyatakan kebenaran dan tidak berselindung siapa dirinya kini dan siapa dirinya yg telah berkhidmat dgn cemerlang sblm ini. Hanya Org yg pernah berkhidmat shj yg tahu akan peristiwa yg dibongkarkan, mana mungkin seorang Panglima membiarkan sesuatu yg tidak baik utk negara. Dan mana mungkin jika seorang guru besar menceritakan perihal tldm dan seorang Panglima menceritakan perihal sekolah?! Beranilah, walaupun pahit!

Anonymous said...

Bukan nampak bodoh tp memang bodoh..belajar tinggi tp tak berakal. Aku hrp lebih ramai lg tampil mcm bekas panglima tu..bukan tampil mcm bodoh tu

Anonymous said...

Sekurang kurangnya Tuan Haji dah sampai tahap Panglima,yang bijak sangat tu pula terserlah kebodohannya,dahlah bodoh,dengki pulak tu....

Anonymous said...

Ini video Pak Haji perasan masih dalam service! Guna imej TLDM perasan orang TLDM sokong dia ... ko nak jadi President Korea Utara ke Bang Haji?

Masa dalam service kenapa tak buat pembongkaran? Nampak sangat hipokrit!

Matlamat menghalalkan cara ke Bang Haji?

Anonymous said...

masa dlm TLDM nak bongkar?BODOH! Ke Terumbu lah jawadnya. Pangkat naik sorrylah!

Anonymous said...

ramai dalam TLDM sokong tuan haji...yg tak sokong cuma berapa kerat je termasuk kat atas

Panglima Hitam said...

Secara jelasnya, Tuan panglima haji janggut pencen ni cuba meraih popularity daripada imej TLDMnya. tapi dia tak sedar setelah hampir 25 tahun mengaut duit kerajaan akhirnya dia meludah semula ke tempat makannya sendiri dulu. Atleast kalau tak suka diam diam jelah. Buat amal peribadi, dan tak payah dalam politik ni. oleh itu saya tak sokong haji ni termasuk blogger yang rasa diri dia otai ni.

Anonymous said...

Dua tahun hamba bersama Haji Imran, nak suruh hamba bongkarkan ke kisah dia, cuba selak sikit aktiviti golf beliau dgn kerjasama lembunya. Hamba maleh nak cerita lebih2.