WAK NG SUEE LIM vs USTAZAH UMI HAFILDA Di LEKIR

16.05.2011, Batu 8, Lekir.

Ceramah Terbaru Ummi Hafilda Di Lekir anjuran Umno Lekir / Lumut, skrip berulang dan boleh didapati di mana-mana ceramahnya seantero perkampungan melayu, untuk skrip ceramah penuhnya boleh layari youtube taip ummi hafilda. Memadai gua keluarkan video ini dan Wak perjelaskan apa isi kandung setiap ceramah Ummi Hafilda . Kebetulan Wak juga berceramah di Lekir minggu lepas. Gua tak mahu terbabit dalam menyebarkan benda yang tidak pasti dan bersekongkol dengan politik jijik dan lucah! Jika gua bagi full version, maka akan terkeluarlah cerita hikayat bomoh DSAI vs bomoh Ummi & Azizan (U&A) di dalam mahkamah yang berbunyi,"Apabila bomoh U&A nampak bomoh DSAI geser batu, maka bomoh U&A bertindak melawan dengan hanya menggeserkan TELORnya!?! Kalahlah jua bomoh DSAI!"........justeru ia tak layak utk melapasi FINAS apatahlagi OM TubeVision! Mungkin TV3suku akan ambil filem itu sebagai pemangkin Negara Lucah! Isu baru yang disentuh adalah Pandy Kutty Najib, itu aje! Lepas tu terlupa plak Surah!

Ceramah yang tidak membantu gua untuk mendekati Umno! Simpulan mudah, Anwar Ibrahim teruk gila, Mahathir mulia gila bagi Perempuan Gila itu! Tuan Guru pun kena smash, muka macam Chin Peng! hmmmmmmmmmmmm, kata umno takde ceramah maki kutuk orang sudahnya sejam lebih, isinya tetap lucah. Ingatkan nak terangkan kenapa gula naik, minyak naik dan macamana nak bantu orang kampung atasinya, rupenya ini semua kerja orang gila punya! Back to 1998, ia kembali ke belakang, tak mahu belajar! Btw, nasib baik ceramah Umno, kalau PR dah lenjun gua semalam, nasib khemah dipasang dan berkipas! Walau pun terpaksa berdiri sebab PENUH GILA bai, khemah 20 kaki x 20 kaki x 4 buah penuh duduk atas kerusi! Itu belum masuk yang duk celah bedah bawah pokok dan rumah-rumah orang..dasyaaaaattttt! Gua lari sat ke belakang isap rokok, laaaaa...ramai pulak rupanya yg celah bedah dalam kegelapan itu gua kenal, orang PR.....wakakakaaaa! patut la ada bunyi-bunyian masa my lovely ustazah ummi hafilda bermadah! Korang janganlah marah dia, sayang gua tuuu after bigmama! Kerana sayangkannya, gua syorkan Ummi Hafilda yang lupa Surah, bawalah rujukan seperti Wak Ng rujuk Tafsiran.
Pautan Misi OM :
1. Save Teluk Rubiah di www.facebook.com/SaveTelukRubiah
2. Bersama Pemimpin di www.facebook.com/Sahabat.DSNizar

5 comments:

rohdijasad said...

Yang mendengar dan gelak ketawa dgn ceramah cina kapio ni semuanya org2 melayu beragama Islam (tak tahulah pulak kalau itu melayu kapio). SERONOK BEBENO KOME yeeeee.... bila kapio mencerca sedara kita, sesama Islam kita bersaudara tetapi inilah kumpulan yg berseteru sesama Islam dan bersedara dengan KAPIO LAKNATULLAH..!! Mungkin besok cina kapio nilah yg nak membacakan yasin bila kome nazak, sembahyangkan jenazah bila kome mati, sedekahkan fatihah bila teringatkan kome dah tiada... ASTAGHFIRULLAH... SUBHANALLA... ALLLAHUAKBAR..!!! Bercakap macam lebih memahami Islam drp semua org2 Islam yg berada dlm majlis tu tapi kenapa tak masuk Islam dan takde seorang pun drp org Islam dlm Majlis tu yg mampu/boleh mengislamkan dia. Bukalah mata dan hati melihat realiti... bila tertutup mata hati (matinya roh hati) maka jadilah manusia itu BODOH, BANGANG, DUNGU, BAHLOL, TOLOL, BENGAP,DANGKAL... DAN YG SEUMPAMANYA. Fikir2kanlah...

ManGreen said...

wakakakakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

cekli@abg chor said...

ROHDIJASAD,

ADAKAH MULIA SESAMA ISLAM MEMFITNAH, MAKI HAMUN, UMPAT MENGUMNPAT? KALAU APEK KOPIO KITA DAH TAHU DAH DIA TAK FAHAM TETAPI UMMAT ISLAM YANG BERKEADAAN YANG SAMA TU MACAM MANA?

ADAKAH ALLAH MENYURUH UMMATNYA MENCACI, MAKI HAMUN SESAMA UMMATNYA? SEWAJARNYA ANDA KENA BACA SURAH AL-HUJRAT DAN SURAHSURAH LAIN YANG TERKANDUNG DALAM AL-QUR'AN.

FIKIR-FIKIRKANLAH!

SELAMA INI RAMAI KE ORANG-ORANG UMNO YANG SEMBAHYANGKAN JENAZAH DI KAMPUNG INI?

"JANGANLAH KAMU MENGHINA SESUATU KAUM ITU KERANA MUNGKIN YANG DIHINA ITU LEBIH MULIA DARI YANG MENGHINA."

FIKIR-FIKIRKANLAH!

Sustainable Living Institute (SAVE) said...

Maaf, baru terlihat komen sdr bertarikh 18 Mei atas posting saya 'The Rape of Teluk Rubiah'. Saya berasa lega sedikit adanya gembilingan usaha untuk selamatkan Teluk Rubiah sejak 2 tahun lalu. Tentunya pihak MB telah diberitahu atas bantahan penduduk. Duit boleh dicari anugerah Allah bila pupus tidak ada gantinya yang sebegitu indah.

Anonymous said...

rohjasad bila bercakap lebih melayu kepada melayu, tapi lihatlah apa yang melayu buat kepada melayu.. 50 tahun memerintah berapa luas tanah kepunyaan melayu yang jatuh kepada cina, tak main seekar dua, kroni terus dapat ribuan hektar, melayu duduk di mana, rumah murah... dah gah sangat duk rumah murah... tapi tak pernah sedar. sudahlah roh jasad sapa yang bahlol dan tolol, fikir-fikirkanlah....