RUBIAH VS GALAS VS BATU SAPI!

Kemana hilangnya taring-taring pemimipin rakyat itu, di mana katanya juara rakyat. Rakyat sekitar Rubiah sedang sengsara, Sudah Menjerit tiada yang hadir membantu. Hanya kita-kita sahaja yang peduli... dan bertindak.

Hari ini, selepas ini, gua mulakan kayuhan basikal seorang diri untuk menyampaikan 'BANTAHAN' yang gua kutip sendiri kepada MPM yang menutup pintu rakyat untuk terus bersuara pada hari ini 4November, gua tidak PEDULI lagi PILIHANRAYA GALAS dan BATU SAPI kerana apapun sekali pemimpin itu naik, mereka TIDAK PEDULIKAN RUBIAH. Ini satu pengajaran buat gua.

Maka tidak hairanlah bilamana orang-orang kampung berkata semua pemimpin politik adalah SAMA, benar walaupun tidak semua sifat itu serupa tapi jelas dgn isu ini MEREKA SAMA "TANDUK"nya. Diam Seribu Bahasa.

Dan gua harap Team Save Teluk Rubiah (proTeSTeR) dapat meneruskan misi ini tanpa pertolongan ahli politik yang nyenyak tidurnya, kerana gua tidak akan berhenti di sini dan sedang berurusan dgn adik-adik gua di medan & jakarta, indonesia untuk menggunakan talian hayat 'greenpeace indonesia' sebagai laluan dari pertubuhan dan masyarakat antarabangsa. Pelancong akan lari dari bumi Manjung!

SAVE TELUK RUBIAH!

-Otai Manjung-
Members of TEAM SAVE TELUK RUBIAH (proTeSTeR)

http://facebook.dj/selamatkannyawarubiah/

1 comment:

Anonymous said...

BERSUARA BIAR KEDENGARAN
BERBICARA TANPA SEMPADAN
BERHUJAH TIADA BERHIKMAH
MAKA. TERKILAN TERUS DITELAN......