PAKATAN BEBAS

17.06.2010
OMan

Perak Darul Kartun @ Katak: Renungkan bersama apa yang terjadi pada pemimpin-pemimpin pilihan rakyat di dalam Pakatan Rakyat yang melompat menjadi BEBAS. Kita semua sudah sedia maklum, segalanya berpunca dari duit yang sebati dalam politik UMNO dan BN.

Kita dah tahu dan tahu dan tahu, namun apakah jaringan atau tindakan yang PR buat?!?!?! Bila adun PR jatuh miskin, maka tak heranlah ada yg terdesak dgn tindakan yg dulunya dia tentang, tapi hari ini dia sendiri melanggar prinsipnya demi sesuap nasi. Jawapan kita mudah, sering menyalahkan pihak lawan. Ada perkara yang salah dari kita sendiri tidak nampak, masing-masing jaga parti melebihi dari menjaga kehendak rakyat.

Apakata semua ADUN PR Perak pakat-pakat melompat jadi bebas, dan wujudkan PAKATAN BEBAS yg akan mencipta sejarah memerintah negeri ini. Pakatan Bebas dan rakyat pun bebas dari belenggu UBN. Sanggupkah ADUN PR meninggalkan parti masing-masing demi rakyat! Atau tunggu offer baru keluar?!?!Namun di Perak walaupun BEBAS minoriti tapi merekalah yang berkuasa, dan....lumayan beb!!

No comments: