KUBUR RUBIAH RUYUP DEK ZAMBRY, UMNO & VALE !


Ini sedutan dari isu PEMINDAHAN KUBUR ISLAM TELUK RUBIAH.

Gua dah jumpa Tok Sidang itu padahal gua tak tahupun siapa yg minta duit kopi itu, Pegawai Vale yg beritahu! Tok Sidang tak boleh lena 3 hari 3 malam dek kerana rakaman ini! Tok Sidang juga beritahu gua, Dr. Azizah Ketua Wanita UMNO LUMUT merangkap Penyelaras DUN Pasir Panjang pun tak tahu menahu pasal pemindahan ini, jelas tak buat kerja! Pegawai Vale cuba berjumpa gua untuk ambil tindakan ke atas Pegawainya itu tapi gua ralat kerana Vale tidak merakyatkan projek mereka yg berjalan secara senyap dan membelakangkan penduduk tempatan, gua tolak untuk bekerjasama.

Justeru dari video ini apalagi yg boleh gua harapkan dari UMNO LUMUT untuk bersama menyelamatkan Teluk Rubiah! (http://facebook.com/SaveTelukRubiah). Bantah ada makna ya!?! UMNO LUMUT tolong jawab sat! Oh lupe, tok sidang itu kampungnya ada orang buat rumah atas jalan! link: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1394221391542.41654.1712422991

Pautan Misi OM :
1. Save Teluk Rubiah di www.facebook.com/SaveTelukRubiah
2. Bersama Pemimpin di www.facebook.com/Sahabat.DSNizar
3. Perkasakan Masyarakat di www.lensamasyarakat.blogspot.com

No comments: