DS NIZAR DI LUBUK 'HARDCORE' UMNO (BHGN3)

13.01.2011. Sg Tiram, Batu 10 Lekir.

Santai Minum Petang Penduduk Bersama ADUN Pasir Panjang, DS NIZAR. (Bahagian 3)

Sekali lagi DS Nizar dan Team Pusat Khidmat Pasir Panjang berjaya mengadakan majlis santai di kubu kuat Umno yang mana hampir 80% kehadiran adalah dari golongan mereka, ini termasuklah 5 Puteri Umno berpakaian serba hitam duduk bersama Muslimat memperdengarkan ceramah ringkas DS Nizar. Walaupun tidak tahu motifnya, namun DS Nizar juga menyapa dan bertanya khabar kepada mereka.

Dalam sessi ini, penduduk juga terbuka memberi sebarang pertanyaan atau aduan komplen dan dijawab serta penerangan dari DS Nizar sendiri. Dari kehadiran ternyata mereka gembira dapat bertemu dan meluahkan, mendengar dari mulut adun sendiri dan kini mereka mula berani mendekati orang yang Umno selalu melemparkan fitnah dan buruk sangka terhadap Adun mereka sendiri, ternyata mereka ingin tahu hal-hal yang sebenarnya berlaku. Moga puteri Umno yang hadir dan sahabat2 yg hadir dapat memberikan gambaran sebenarnya, mudah-mudahan.

Nota: Perhatikan gambar dengan teliti sebab ada yang duk celah2 pokok, kereta, dsbgnya. Video akan susuli, ternyat ada yg 'takut-takut' bahkan ada yg bersuara,"dato sri, kita ni takde permit, silap gaye diangkutnya kita". huhuhu. Link Gambar di SINI.

Pautan Misi OM :
1. Save Teluk Rubiah di www.facebook.com/SaveTelukRubiah
2. Bersama Pemimpin di www.facebook.com/Sahabat.DSNizar
3. Perkasakan Pondok di www.barakahdigital.blogspot.com

No comments: