SAVE TELUK RUBIAH vs DISKRIMINASI MPM

Banner SAVE TELUK RUBIAH - http://facebook.dj/selamatkannyawarubiah

Banner Sahabat kita, proTeSTeR (Team Save Teluk Rubiah) hanya mampu bertahan 1 hari sahaja, MPM tak tahan melihatnya kerana menggugat kepentingannya. Jelas diskriminasi berlaku jika dilihat banner yang ada sekitar Manjung, ada yang makan bertahun-tahun malah berdiri teguh bersama tiang seri yang ditaja. Roll down untuk dapatkan gambaran jelas. Hmmmmmm.......?!?!?!?!

DISKRIMINASI

Pelbagai banner bersilihganti sejak dari 'TAKAN MELAYU HILANG DI DUNIA', 'MENANG SORAK TANAH TERGADAI', 'SI KITOL'lah dan macam-macam slogan berhasutan perkauman yang tiada logo kelulusan MPM masih berdiri teguh tanpa tergugat dek kerana bendera keris bogelnya, sedangkan kuaters MPM termasuk dalam taman itu. Sayangnya, pekerja MPM di situ buta kare........hmmmm. Yang bestnya, siap ada tiang sendiri, mungkin Zambry yg ancak kan, tu yg bertahan ke hari ini.

Tiang yang sentiasa menyerikan simpang ke pusat-pusat pelancongan, tiada sebarang halangan untuk BeNak meletakkan tiang-tiang yg cukup sinonim dengan Tiang Seri Zambry untuk di'ancak'kan bersama mandremnya. No hal lah! Janji BeNak bayar cukai tiang di bawah meja sudah cukup membutakan MPM.

WELL DONE MPM!! Great Job!

*Namewee pesan: MPM balik tidoooo....!!!!!
Note : MPM itu adalah Majlis Perbandaran Manjung.

1 comment:

binjidan said...

ada penunggu la tu kat tiang tu hishhh